2013-06-09
 21:45:24

God natt min skatt!

Då var helgen förbi,vi har inte gjort något speciellt. I fredags var hi hos M&M Och grillade,barnen lekte :)
i lördags var barnen iväg mest hela dagen.
Jag och de allra minsta ( I & N) var i parken.
Vi var också iväg och kikade på nya cyklar.
Tvättat och städat m.m...
 
Idag fick Rusta ett besök,fylla på lite. Fyndade jättefina uppläggnings fat och form :)
Haft hemsjukvården här båda dagarna också och hon tyckte hålet såg fint ut! Äntligen!
Och så har vi pratat om vårt blivande kök ;-) med han som skall göra det.
Det är väl ungefär så helgen sett ut...
 
På torsdag är det avslutning,och tänk efter sommaren börjar J 1:an , J 3:an och T 5:an :-O när hände detta?
Tiden går så fasligt fort!
 
Vi kommer få sicksacka mellan barnens klassrum,dock har två av klasserna att man skall ta med egen fika korg ich lilla J's ska jag baka till...Får bli små sommarbakelser tänkte jag!
 
 
Ska amma färdigt och sedan lägga mig :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: