2013-06-13
 22:09:13

Blandad kompott....

Isac har haft en riktig sova-dag idag!
Nån enstaka vakenstund,jag blir såklart orolig. Hönsig som jag är ;-)
Men det är väl som dom säger,han är en nöjd bebis som får sina behov tillfredsställda  & därmed är en nöjd bebis:)
 
 
Idag var det skolavslutning för barnen. Igår bakade jag jordgubbstårta till detta.
Barnen kläddes fina.
Blir alltid lite sentimental på avslutningar.
 
Sedan delade vi upp oss och besökte barnens klassrum.
Julia's gick fort så då ljumske vi gå över till killarnas sida. T's hade inte varit något alls utan de hade gått direkt på fikan. Hade inte en chans att hinna vara med där.
Jonathan's däremot höll på länge & väl men jag missade tyvärr när han läste sin vers :-( 
Vi som övat så,men han höll sin egen föreställning i vardagsrummet istället ;-)
 
Dagen har gått i ett,efter skolan gick vi hem & jag ordnade hemma + lunch,sedan promenad med vovven..Lämna hunden och till VC för omläggning...Till dagmamman för att hämta Mini,snabbis i centrum för ett ärende...Handlade och åkte hem.
Lagade tacos och städade efter."Sommarfika" och kvälls promenad med King,upp till skogen för att kasta pinnen och så:-)
Mini badade i lera så hon fick sig en rengöring när vi kom hem...
 
A överraskade med en jättefin jacka :) Han är snäll min man <3 
Mini's cykel har kommit också:)
 
Nu sover barnen förutom Lill-prinsen,han har fått ny blöja och pyjamas...Får se när vi kan läggas oss för natten eftersom han sov så länge nu på kvällen...
men det är så mysigt att få gosa med honom!
 
Imorgon väntas ännu ett besök på VC och tydligen dåligt väder...Kan vara passande,har lite på min görolista som behöver bokas av.
 
Gos med lilla grodan väntar <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: