2011-03-29
 12:24:41

Vilket skämt!

Snö??? Igen??
Jag tror att vädergudarna verkligen spelar oss ett spratt...
Jag har ägnat mig åt att sortera bort kläder/mjukisdjur & annat smått & gott...
Har svårt för oreda,prylar som inte riktigt används & så...

Så barnens rum är i toppskick nu! :)
Och jag har stenkoll på vad som behövs inför vår/sommaren & kommande höst/vinter :)
Är nog lite besatt av att ha ordning & reda...
Samtidigt så funderar jag på vad som skall inhandlas...Skulle gärna vilja måla om Lilla J`s rum..I nån fin pastellgrön färg:)
Herr T behöver nog en förvandling han med...

Eller är det bara jag som är i inreda farten & ser allt som kan förändras?
Här har vi ju verkligen bott in oss...Kanske därför man vill ändra & förnya?

I huvudet har jag tusen ideèr,skaffade mig faktiskt en fin bok där jag skriver upp allt sånt,för att inte glömma..
Jag & mitt minne är ju inte alltid sams om man säger så :D

Ska hämta barnen snart..ingen lust alls att gå ut i det här vädret...
Mysa inne med en film eller ngt pyssel vore trevligare...

Måste komma igåh att skriva upp alla ord Mini säger...
Helt otroligt vad den flickan säger,förstår & kan...
Och vilka meningar hon får till!
Inte alltid helt rena meningar men man förstår vad hon säger....
Hon är så söt tokfian!! <3

Ska nog fixa mig lite nu & sen ta bussen..Inge väder att promenera i idag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: