2011-03-28
 19:07:53

Vår!!

Men man vaknade upp med ett täcke av snö på marken,en aning deppigt men som tur är så smälte det bort under dagen! :)
A lämnade de små & jag lämnade skolbarnen,mysigt att ta en promenad sådär på morgonen!
Dessutom finns de anledning till att hålla ett vakande öga på dom,inte en chans att Herr T kommer få gå hem från skolan själv  något mer!! Vilka j*vla idioter det finns!!
Ska barn inte kunna leva fritt utan att riskera att bli utsatta för såntdär??
Vad är det för värld vi lever i??

Jag säger bara...Ta fast fanskapen & så kastrera dom lååångsamt & plågsamt....
Nog om det,jag blir så fruktansvärt upprörd!!

Solen idag värmde,och ett av de finaste vårtecken är fräknarna på mina barns näsor! <3 Då valkas det vår minsann...Såå fina mina hjärtan!!
Jag promenerade lite innan hämtning,svängde snabbt förbi centrum för inköp av vårmössor!!
Hittade superfina till alla förutom Lilla J,får se om jag hittar ngt när jag ska iväg med J :)

Hämtade de små & såklart var bussen full av härliga gubbar&gummor & deras vrålåk alias rullator ;-)
Så vi fick ta bussen senare,men vad gör det? De små fick en korv&festis till mellis ...Så de klagade inte :)
Hämtade de andra barnen på skolan..Och lekte kull hela vägen hem....

Apropå de större barnen...Nu är de solklart! Vi har fått en stor kille!
Imorse när jag skulle lämna vid skolan..Fick jag ett "-Hej då Mamma ses efter skolan!!"
Och jag "-Men kramen då??"
Då flinade han bara generat & kilade vidare mot sin gård...
Jahapp...Ingen kram!
Julia förklarade så fint...
"-Mamma,han har blivit en stor kille nu,då är de pinsamt att krama mamma!"

Haha..fick desto fler av Fröken J...
Fick dock en kram när jag hämtade Herr T & vi var påväg hem...När ingen såg som han så fint tillade ;-)

Tiden går verkligen fort när man får barn!!

Vi åt Kasslergratäng till Middag med broccoli & morötter...*Mums*
Läxorna är gjorda & snart ska barnen göras klara för natten..
Känns lite konstigt ändå,när solen fortfarande skiner...

Våra husplaner/drömmar brinner för full styrka nu!
Men vi hittar inget som riktigt faller oss i smaken,eller jo ett! Men de låg lite för långt bort ;-)

Jag skulle inte tacka nej till en vår/sommar i hus!
Men den tiden kommer :) De är inget köp man rusar in i,utan det ska verkligen kännas i hjärtat att det är rätt!!

På Lördag blir det utgång med fina E..."Ladies Night" ska bli trevligt!
Fast hur kommer det sig att man inför utgång helst plötsligt inte har något alls att ta på sig?
Är de en undermedveten ursäkt att handla nytt måntro?

Jag ser framför mig i allefall en vit tunika,fin sjal,jeans & skinnjackan,kanske skulle man våga sig på vårskorna med lite klack?
Eller äh jag vet inte...
Något finner jag alltid..Får nog ta det med Fina J på vår shoppingtur :D
Om nu inte Bebis behagar tittar ut?
Som jag faktiskt har en känsla av att den kommer att göra..Jaja de lär märkas :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: