2011-03-16
 09:05:39

Underbara Vår :)

Kvart över sex uppstigning som vanligt,eller vi kan nog kalla det sovmorgon för kl 5 verkar även den vara den nya tiden!
Jaja,ljust är det i allefall & då känns det genast bättre :)

Har de minsta hemma,och igår var även Fröken J hemma.Hämtade henne i måndags från skolan då hon inte alls var kry IGEN...Hängig,ont i huvudet & kändes väldigt varm.Men så går det en dag & så mår hon bra igen..Märkligt!
Men det är nån förkylning som spökar härhemma.. .

Igår passade jag på att vårstäda...Tvättade gardiner/Mattor/Överkast etc etc...Doftar ljuvligt!!
Sorterade alla papper/kvitton m.m Ordning & Reda...

Idag ska vi till BVC med Mini på 1½ års kontroll...Och sprutor i benen..Fy för det!!
A sitter i möten hela dagen lååång så jag fick även tacka nej till ett kvällspass på jobbet :-(
Men men vad gör det? Får mysa med trollen istället & inget slår det!
Fast det är väldigt roligt att jobba :D

Ska jobba natt hela nästa vecka ,så kanske man ska njuta av lite ledigt!
Vet inte om de stora barnen skall till sin pappa i helgen,i vilket fall som helst så har vi en görolista ;-)
Upp med persienner & kasta gammal bokhylla m.m...

Var iväg med M & handlade lite på IKEA..Och så var vi förbi en för mig ny inredningsbutik ;-)
Himmel vilken farlig affär!!!
Men jag höll mig i skinnet & köpte endast ett par saker..En klocka & korg :-) Såå fina!

Ska bädda sängarna nu & sen börja göra mig iordning...
Vi promenerar ner till BVC i de härliga vädret!!

Vår Vår Vår du är så välkommen!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: