2011-03-20
 14:06:01

Underbara Söndag <3

Vilken underbar dag!! Solen värmer & snön smälter :)
Vi har njutit vädret i parken & haft det trevlig,ätit lunch & nu sover Mini lunch!

A är superförkyld men piggare idag än igår..Igår låg han i feber & då passade jag & de minsta på att ge oss iväg med Farmor & handla soffbord:)
Blev lite annat också ;-) En ny bäddmadrass till Herr T,två fina korgar,fodrade gummistövlar,fodrade gummibyxor!
Och så lite kläder till Barnen & en hel del annat smått&gott
Och som jag har letat efter fodrade regnbyxor/allväders byxor!!

Alltid lika trevligt att umgås med min Svärmor :)

Vi ska ut igen när Lill-fia vaknat..Sen blir det de vanliga Söndagsstöket..
Middag,dusch,läxläsning etc etc...
Jag påbörjar även min första natt av fem på jobbet!Så på Fredag går jag av & är ledig!

Nu hör jag Lill-fia,på med ytterkläderna & njuta underbara vädret!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: