2011-03-12
 10:58:17

Underbara Fantastiska Lördag....

Bloggen bråkar,texten hoppar så allt hamnar huller om buller...Oerhört irriterande! ;-)

Igår sov jag ett par timmar efter en natt på jobbet,myste med Fröken J som var pigg men fick vara hemma & vila upp sig...De andra barnen var på skola/dagmamma...Hämtade hem de små & mötte upp Tim...
Handlade lite Fredagsmys & middags tillbehör...
Fröken J`s klass hade disco,och vi lät Fröken J bestämma om hon orkade det,självklart gjorde hon det ;-)
Så vi gjorde iordning henne..Söt som en prinsessa & så stolt att hon skulle på sitt första disco..Jag däremot får åldersnojja....Mina barn får mig att känna mig gammal ;-)
Ja,sant är det dock att tiden går fort när man får barn :D

Fröken J beställde även choklad bollar som jag fick ställa mig & göra...Rulla rulla i evighet...
I tid hann vi i allefall..Och våra tidigare middagsplaner blåstes av & vi beställde pizza istället...
Det är gott det med!

Idag har jag städat,vikt&hängt tvätt etc etc....Ledig idag men imorgon blir det nattjobbtur  & födelsedagslunch för svärmor...Sen ska skolveckan förberedas!

Först kommer Sessan & leker med Prinsen,ska laga lunch snabbt & äta sen tar vi en tur ut & njuter av fina vädret!
A är iväg och storhandlar..Så de ska plockas upp innan...Och så mindes jag att jag måste förbi centrum & handla svärmors födelsedagspresent!!

Ingen rast ingen ro.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: