2011-03-17
 12:58:18

Soppa...

Som jag trodde så vart tanden utdragen och jag blev som ett barn igen!
De var inte långt ifrån tårar när de skulle bedövas & dras ut ;-)

Men ut kom den & 1200 kr fattigare vart man...Hur kan man vara såd um & betala för något som man är så fasansfullt rädd för?
MEN,den onda tanden kan ha ett samband med min nacke & huvud...Att smärtan har kommit ifrån tanden..
Ja,de lär vi väl märka..Väldigt skönt vore det i allefall om de var så "enkelt"....

Jag får leva på soppa idag..Blöder som tusan gör det...Och att svälja alltför mycket blod gör en illamående..Uäää
Var på Möte på jobbet för att få min delegering oxå...De går inte sååå jättebra att prata med halva ansiktet bedövat & läspa på de,men delegering fick jag! ;-)

Ska snart hämta trollen lite här&var...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: