2011-03-10
 10:55:26

Sjukstuga....

Våra två större hjärtan ligger sjuka,feber,hosta & huvudvärk...Tänk vad små & ynkliga de blir när det är sjuka?
Dom ligger nerbäddade & blir serverade ;-) Tror dom gillar det...Man får äta glass & dricka saft..Mys!!

Jag stökar hemma,tar hand om tvätt/disk & småplock...Jobbade kvällspass igår..Tycker de är underbart & jag trivs så otroligt bra!!
Så Farmor & Pappan i huset delade passet med barnen..Och så introducerade vi vår Barnvakt!!
Underbar,och barnen gillar henne skarpt!!Så duktig!!En stor guldstjärna till henne:)

Och vi får dessutom ordning på tiderna när jag jobbar kväll & så...
Ska hoppa in i en dusch & lägga in tvätt på sina platser...Tvätt & städ är rena rama evighetsmaskinen...;-)


Snart får man dekorera hemma för lite vår,fina pastellfärger:)Underbart...
Fyndade en såå fin vårjacka till Mini igår innan jobbet...Provade den på henne nu på morgonen..och sen ville hon inte ta av den :S Men vi fick lirka av henne den...

Hon var såå mysig nu på morgonen när hon upptäckte att jag var hemma & låg bredvid henne.."Mammmaaaa MIN mamma" & så fick jag en massa pussar&kramar..KÄRLEK....Min lilla gosgumma!! <3

Såg även en jacka till mig själv,men jag har så svårt att unna mig saker...Blir snålare än Joakim von Anka då ;-)
Hittar alltid en massa fel på den för att motivera att inte köpa den...Knäppt på riktigt :D

Vår i luften & man blir sååå glad!!
Letar stuga på Öland,hittade en där vi varit tidigare..Som är väldigt intressant..Ska prata ihop oss ikväll..
Öland är ett måste & sen ett par dagar neråt skåne tänkte vi..Besöka ett "lekland/badland" där tänkte vi...
Kommer inte ha alltför många veckor ledigt pga av våra planer för senare delen av året ;-)
Men c:a 3 veckor blir det nog!!
Sommarplaner är ju alldeles underbart att planer!!

Jag ska nog sätta fart här nu!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: