2011-03-10
 16:49:20

Nattuggla...

Middagen står i ugnen..Fläskfilegryta med  ris,paprika & champinjoner & vitlök..*mums*
Istället för en kväll i soffan med mitt hjärta fick jag natt tjänst ;-)

Så vi ska äta middag,läsa läxa & duscha..Sen ska jag börja natta barn & bege mig till jobbet vid strax efter halv nio:) Plocka fram kläder & gympapåse inför morgondagen också...
Min älskling ska roa sig med hockey..Tv`n helt för sig själv,så han klagar inte ;-)

Har ordnat med en överasskning till honom...Han ska få gå på hockey!!Då blir han glad...
Och jag planerar på hans födelsedagspresent redan..DEN kommer han bli sååå lycklig av!!!

Imorgonbitti kör A barnen till dagmamma/skola men jag byter av hemma & myser med Fröken J som är sjuk..vi får sova ikapp i soffan :D
Går inte på nattpasset förrän på Söndag igen...

Ska duka & lägga pussel med de små..Fröken J sover vidare i soffan & Herr T bygger med sitt Lego...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: