2011-03-21
 22:32:17

NattJobb Natt 2 av 5 :)

Trivs bättre på golvet än som vakt!Men jobb är jobb ;-)

Min andra natt men första som vakt,igår jobbade jag på golvet!
De är min grej!
Denna vecka blir stress vecka...Kommer inte hinna annat än att sova,hämta barn,laga mat,i/ur diskmaskin ,i/ur tvättmaskin etc...Och så mysa massor med mina älsklingar!!

Dunderförkyld är både jag & A..han ligger dessvärre i Feber stackarn :-(

Så roligare än såhär blir det inte i veckan...Imorgon måste jag dock förbi apoteket & hämta Herr T`s medicin & verkligen finna lite byxor till Fröken J..Att de ska vara så svårt att hitta byxor!!!

Jag saknar mina älsklingar men vet att de sussar gott <3

I helgen blir det massa mys & påhitt med barnen..Längtar redan!!
Men vi borde nog bli friska först ;-)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: