2011-03-19
 06:50:52

LördagMorgon & Solen Skiner :)

Igår storstädade jag  :)
Rent & Fint,och så luktar det gott!!Underbart...

Barnen ville ha grillad kyckling till middag så de fick dom,själv åt jag en äckelsoppa :/
Slutade med att jag åt keso bara ungefär ;-)

Chips,ostbågar & lite sånt fredagsmyste vi med:D Pappan i huset var på hockey!

Ja,och för att inte glömma så gjorde snön återigen ett besök!
Det skulle bli vår nu ju!!
Hur länge ska detta hålla på egentligen?

Idag blir det nog en tur i parken,soffbordsköp (hoppas jag!) För nu har jag hittat ett som jag verkligen vill ha:)
Har lust att åka en sväng in till stan eller så,men det får vi se..
Pappan i huset hade feber igår så vi får se hur han mår idag.

Nu har alla barn förutom Herr J vaknat,Pappan i huset får en välförtjänt sovmorgon så när Herr J behagar vakna ska vi äta mysig lördagsfrukost...Och jag tror att även jag kan äta annat än youghurt idag:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: