2011-03-16
 09:55:45

Hålla hand?

Jag glömde visst
Har tandvärken från helvetet ungefär..En visdomstand..En fakiskt helt onödig tand som mer ofta än sällan ställer till problem i folks mun...
Den sista förövrigt i min mun!
Då jag smart nog drog ut dom ;-) Dock hade inte den här sista kommit upp än då..
Men nu jäklar ska den ut..Imorgon förhoppningsvis,knappra treo som godis är ingen höjdare ;-)
Men jag har sån tandläkarskräck,att bara doften gör mig kallsvettig & gråtfärdig..Hålla hand någon?

Till trevligare saker...Ang soff valet...Jag har ändrat mig från vitt till grått MEN som man kan ändra till vitt bara att byta tyg!! Toppen tycker jag & även A vart medgörlig :D Hehe...

Inventerar barnens vår/sommar garderober...Bara Lilla J som behöver Vårjacka,Mini köpte jag en ny till häromdagen & Fröken J & Herr T fick helt nya förra året på slutet av hösten,så de är i toppenskick!
De behöver vårskor också..Alla barnen,vårmössor & ett par dussin fingervantar där ena maken alltid försvinner ;-)
Byxjakt till Mini & Fröken J....Rensade bort säkert 6 par byxor med hål från Fröken J`s garderob..Vad gör flickan med sina byxor??
Sen tror jag att jag har koll på läget i barnens garderober :D

Snart kan man använda skinnjackan,fina skor..Åhhh vad underbart...Solen är förövrigt borta här nu :(
Men nu är våren på ingång...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: