2011-03-04
 08:39:19

Fredag..... :)

Tiden har sprungit iväg,denna vecka då jag har jobbat natt sen i måndags:)
Sovit på förmiddagarna,sen iväg & hämtat barnen,hem,laga mat,vika/hänga/tvätta etc etc...
Och så tillbaka till jobbet! Men nu var de sista natten & jag är ledig...

De stora barnen fick stanna hemma idag,jag kan lägga mig en stund & sova ändå.De är så duktiga mina hjärtan!!
Idag ska de åka till pappa,så jag får ändå inte spendera alltför lång stund med dom..Men nu var de evigheter sen de åkte & tydligen dags...

Vi får ta igen de nästa vecka istället...

Ja,så min vecka har inte varit mer spännande...
I helgen ska vi åka iväg & hälsa på bebis & Syster :)
Men ikväll ska jag bara njuta av att vara hemma:) Äta lite gott & fredagsmys!

Äta lite frukost,dusch & sen sova en stund!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: