2011-03-24
 00:47:27

Ännu en natt:)

Spenderar denna natt med att leta inspiration till Fröken J`s rum :)
Bestämt sen tidigare är att hon ska få vårt rum & så tar vi hennes.Därmed kanske vår sovvanor kan få sig en skjuts i rätt riktning;-)
Herr J vill helst inte alls sova ensam...Speciellt inte såå långt bort från hans mamma&pappa ;-)
Mini sover redan med oss i sängen,och helt ärligt så undivker jag gärna ett barn till i sängen.Plats i sängen kommer i sådant fall bli obefintlig ;-)
Men om vi tar Fröken J`s rum ligger hans rum precis bredvid:) Och då sover han nära!!
Jamen jag tror det blir bra!
Men Fröken J behöver uppgradera sitt rum lite tycker jag..Eller jo ja jag finner oftast en andlening till att få göra om!:)

Fick även hem en mini katalog från H&M idag..Oj så mycket fint!!!Speciellt till barnen:)
De behövs lite vårnytt..Jag har sett en massa till mig också:) Får ta sånt en ledig dag!

Nu har jag bara en natt kvar efter denna sen är jag ledig:D Ska bli så skönt!!Vill mysa i parken med mina älsklingar...Strosa i pyjamas på förmiddagen..Bara ta det lugnt!!
Vi har visserligen lite vi ska göra i helgen men inget som man behöver stressa med!

Hehe...varje gång jag kliver in i vardagsrummet får jag ett leende på läpparna,såå fint med nya vardagsrumsbordet:D

Min Älskling förtjänar sin uppskattning också!! Underbara finaste du som ordnar allt hemma medans jag jobbar!!
Stenkoll på gympa,utflykter,kläder etc etc!! Skjutsar/hämtar & allt vad du gör!!! Som jag älskar dig!!! <3

Jaha,då försvann halva texten & jag orkar inte skriva om :-(

Minnet är även bra men kort,så jag minns knappt allt jag skrev! ;-)
Men vad irriterande,inte nog med att textmarkören hoppar lite hejvilt så börjar även text försvinna..Ack så irriterande...

Idag när jag vaknade så hade en massa snö smält bort!! Äntligen!!

Vill åka in till stan,vårshoppa,luncha&fika på uteservering..Får dra med mig Fina T på det :)
Snart kommer påsken också..En sak som tydligen är hög intressant för Herr T..
Vill inte skriva alltför mycket om honom..Men han är förändrad....
"Full i fan" men inte negativt,hemlighetsfull.. jag vet inte hur jag ska beskriva de egentligen..
Någon som förstår vad jag menar??..Lite av stilen.."Allt behöver du inte veta mamma" Lite av ngn slags navelstängsklippning kanske?Äh jag vet inte....
Han gör sin mamma konfunderad i allefall:D

Ska kolla vidare nu efter fina ting & bilder...
Sov gott!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: