2011-06-19
 18:46:18

Sökandet fortsätter....

Man ska känna i hjärtat när de är rätt :)
Precis så skall de kännas när man tittar på hus ;-)
Och inget av de objekt vi kikade på nu ihelgen gav oss den känslan tyvärr..Den ena låg så avsides att vi en stromig vinterdag skulle få ta skotern till arbetet/skola/dagmamma haha ;-)
Så det gick bort direkt,och de andra huset hade alldeles för liten tomt...
Så vårt letande fortsätter...

I samma veva som vi kikade på hus,åkte vi förbi en underbar inredningsbutik med en massa massa fint:)
Jag trodde nästan att jag hade hamnat i himmelriket!
där om någonstans skulle man kunna förköpa sig!
Köpte en bricka i trä i allefall,det vart lite mycket intryck om man säger så...ville ha allt allt!!
Men hejdade mig och tänkte efter.A lekte med barnen på trädgårdsavdelningen,de hade jättefina saker,väldigt passande till hus ;-)

Vi lekte ute ett par timmar på bekantas tomt och fotbollsplan,fikade med glass och så...
Hemma åt vi en god köttbit med färskpotatis och sås...

Idag har vi varit på "Lek&Bus" med barnen...toppen fräscht ställe och en massa saker!
Lite mycket folk idag kanske ;-)


barnen har ätit middag,och skall strax in i duschen...Sen myser vi i soffan innan sängdags:)
Jag och A äter när barnent somnat...


A

Jag vill bara säga att jag är världens lyckligaste Man som får äran att låna ditt hjärta Älskling/// Tack för allt du ger mig och mina barn, Älskar dig så gränslöst på denna jord Sandra!!PUSS PUSS A



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: