2011-06-23
 19:18:06

Sista natten..

Jobbar sista natten nu..Skönt med ledigt och sömn framför allt,kan inte precis skryta med att jag får sova om man säger så,ska vara glad om jag får sisådär 4 timmar knappt...
Och stressad så ända in i norden...
Min pedantiska ådra sätter sig inte precis i vila bara för att jag har ont om tid ;-)
Har lagat middag,städat efter den,plockat i/ur diskmaskin,tvättat & hängt en maskin tvätt och vikt & lagt in de som var torrt! Dammsugit och torkat av golven...Hämtat barn såklart & handlat...

Imorgon är de midsommarafton och då blir de inge sova av för min del...
Barnen är lediga och vi ska ut till landet,åka traktor & plocka blommor...Fika & dansa runt midsommarstången & leka de sedvanliga lekarna...
Kommer nog sova gott imorgon kväll sedan...Efter den årliga middagen hos svärföräldrarna...
Bjuder svärmor på sin urgoda sommardrink så lär den bli min "Godnatt sov gott" ;-)
Nej då haha...
Vi ska visst iväg till bekanta i helgen oxå & grilla & planera semester...
Storhandla ska vi oxå göra...Ordna med Herr T`s födelsedag...
Ja,nog finns de att göra...
Ska börja göra mina barn kvällsklara nu...
Sen ska Lilla Fröken sova!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: