2011-08-09
 23:40:09

Underbara Sommar :-)

Då lider semestern mot sitt slut,för en av oss åtminstone,A åker iväg på affärsresa imorgon men vi andra eller ja barnen har sommarlov ända till Måndag! Men jag börjar jobba på Fredag!

Sommaren har varit underbar,vi har besökt Furuvik,Astrid Lindgrens Värld,Skara Sommarland,Stranden,Fina vänner <3 och platsen som stavas harmoni Landet!! Ätit gott & druckit gott..Sena kvällar..fina dagar..
Vad mer kan man begära? Barnen har besökt sin Mormor i omgångar också..

Jag är mer än nöjd!
Men nu rullar somsagt vardagen igång snart,inköp av skolväskor,pennfodral,nya höstkläder etc etc är i full gång,hade en trevlig dag med svärmor på stan medans A och Herr J var på bio:)

Igår hade vi trevlig födelsedagmiddag för Mitt hjärta...god mat och trevligt sällskap!
Man blir fylld av energi <3 Han fick ett kort,med presentcheckar på fyra olika ting,hans favoriter såklart:)

Har fått träffa den sista lilla bebisen också <3 Lilla fina,förköpte mig nästan till Liten ;-)
Och en massa bebisgos en hel dag!De var underbart :)


Vad är rutiner? ;-) Känns lite vemodigt att kliva in i dom igen må jag säga...
Men nu väntar en rolig höst,hoppas på trevliga besked men har min känsla rätt kommer de bli precis så som jag önskar ;-)
Tänk, Herr T börjar 3:an och Fröken J 1:an, Herr J går in i femårs och våran lilla Fröken blir en myra!
Vart sjutton tar åren vägen? ;-)Vår familjekalender är fullspäckad resten av detta år hihi!

Ska lägga mig hos lilla Fröken och min blivande Man nu! <3

Älskar er Älskar er!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: