2011-08-22
 12:26:02

Första skoldagen!

Då var det dags för skolan igen!
Fröken J och Herr T börjar 1:an vs 3:an Galet!

Herr T fick jag ett snabbt hejdå ifrån,jag var tokig som ens föreslog att vara med första dagen ;-)
Fröken J förvissade mig om att hennes hand skulle jag få hålla i minst tills hon blev lika gammal som mig...Och du är ju jättegammal mamma!
Tack för den du;-) Hon är så rar min dotter:D

De små 1:orna fick nya bänkar med lock,och en present som innehöll skrivbok,förgpennor,sudd,blyerstpenna...
Fröken J lös ändå av stolhet över hennes nya pennfodral som vi köpt,med pennor,sudd,linjal och pennvässare...Speciellt med eget tror jag:)

Bänkpapper behövdes visst också,så de ska jag köpa innan jag hämtar de små...
Jag skulle behöva köpa en ny plånbok,men finner ingen som faller mig i smaken..

Har fixat och donat lite härhemma,ska ta och vila en stund innan hämtning,den tuffa nattveckan startar med 4x nätter...

Längtar efter våra nya soffor och ett Ikea-besök...
Har bestämt nu hur vi ska fördela rummen och hur de ska se ut!Kommer nog bli jättebra!
De kliar i fingrarna att fixa,nu när årstiden som man tillbringar lite mer hemma är på ingång:)

Vila var det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: