2011-08-10
 20:34:20

Boar för vinter! Alldeles för tidigt ;-)

Har tillbringat en stund letandes och jämförande vinterskor och vinterkläder till barnen...
De är lilla fröken Mini och Herr J och Herr T som behöver vinterkläder,eller Herr T behöver endast vinterbyxa,då jag fyndade en Everestjacka åt honom i slutet av vintern:)
Men till valet då,de faller nog på "Troll" och "Isbjörn of Sweden" eller ja något av dom:)
De har fått toppen recensioner!
Likaså deras vantar,det är nog värt att lägga ett par extra kronor på ordentliga kläder/skor/vantar för att ens <3 skall slippa bli blöta/frysa etc!
Valet på skor faller helt klart på Sorel!
Hoppas att de är rätt val,men de lär nog märkas ;-)


letar symaskin också,vill så gärna börja sy igen...har en massa idèer som jag vill förverkliga...
Jag tror även att jag vet hur vi ska göra med barnen och rumsfördelningen...
Ska bara bolla lite med A också ;-)
Som jag saknar en massa!! <3

Dagen har regnat bort,bokstavligen,vi besökte underbara Farmor,åt lunch,lekte i parken tills himlen öppnade sig...Då gick vi in,spelade teater med små hemmagjorda figurer,målade,lekte med garaget och barbie...Fikade gjorde vi också.
Sen kom fina svägerskan också:) Färgade och plockade ögonbrynen..Vart jättefint:)
Hemma igen,åt vi gulaschsoppa med ostsmörgås..

Lilla fröken Mini sover och vi sitter och tittar på Serien "adam och eva"
Den är faktiskt riktigt rolig:)

Dags för lite mys till tv`n nu:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: