2010-03-08
 16:37:12

Vår:)

Idag satt jag en stund på balkongen i solen,om man blundade riktigt hårt o tänkte bort snön kändes de precis som våren var här! Som alla andra måndagar är barnen hemma idag...vi var ute på förmidagen efter vi hade lämnat Tim i skolan,sen har de varit lunch och pyssel inne...Ville gå ut igen strax efter lunch men de ville inte dom,de lekte med Julias dockhus då,men nu när det snart är middag då vill de gå ut och blir helt plötsligt fyllda med energi!? Barn är roliga små filurer!! Imorgon är det dagmamma&skola..jag ska städa och ha tvättstuga,trevligt att veta:) Helgen har vi spenderat på besök hos M&J....lille söte Melwin osså.Vi pratade bröllop oh allt mellan himmel&jord.Väldigt trevligt.Jag &M delar intresset för en viss inredning och hon har funnit en massa fina detaljer!Inspiration!! Nattis visade sig även från sin bästa sida så M vart väldigt bebissugen;) Idag blir de soppa m. nybakt bröd..*Mums* Ja,så roligt har vi haft denna dag ungefär! Nu är de 23 dagar kvar till Thailand:) Åhh vilken resfeber jag har! Kvar att ordna är lite reseapotek och min spruta..*uha*.. Åh just de måste finna badkläder till J&J Nu ska jag underhålla min jättetrötta Son:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: