2010-03-16
 15:44:35

Tålamod är En Mamma`s Bästa Vän

Precis så är det:) JOnathan är full med humörsvängningar och en hejare på att förhandla,sen att han inte alltid håller sin del av förhandlingen är väl en annan sak;) Han förhandlade sig till först luch innan handling av badkläder,sagt&gjort..de fick äta lunch i centrum...efter detta skulle vi enligt avtalet handla deras badkläder,då var han inte med på noterna längre..*suck*...efter lite övertalan så gick han med på en snabbtitt som slutade i att sen inte ville lämna affären...Ungen har fastnat för en skinnjac´ka som han prompt vill ha,han&kläder är en rolig kombination.Jag skulle mer än gärna köpa jackan åt han men risken finns att han inte kommer använda ngåot annat...och de är liiite kallt för skinnjacka nu:D Vi fick med oss badbyxor&baddräkt,solhattar och två små söta tights till Nathalie. Apoteket tar jag ensam,för vid de laget ville barnen hem och leka. Var tvungen att kila förbi affären för lite frukt och grädde till maten,ska göra fisk i ugn med potatis.Och där väntade vi även in Tim som skulle komma från skolan. De bygger ju om här överallt så barnen vet inte från dag till dag vilken väg till skolan de kan ta.Väldigt dumt tycker jag då enda alternativen är vid vägarna där de åker både bilar,bussar,lastbilar...Hur fan tänker man när man gör så??? A skjutsade honom till skolan imorse,hur vi löser framöver får vi se!! Nu ska jag ta och reda upp bombnedslaget i J&J `s rum....jag förstår inte hur de är möjligt att ställa till sån oreda på ingen tid alls... Skönt de ska bli när de får varsinna rum... Jag ser verkligen fram emot att inreda de hemmet:) 15 Dagar Kvar till Paradiset:) HELT JÄKLA FANTASTISKT!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: