2010-03-23
 08:17:43

Snö:(

Jag tror Moder Natur spelar oss ett spratt!!! Ena dagen håller snön på och smälter bort för att nästa dag så snöar det igen!! Får väl glädja mig med att vi slipper detta snart:) 8 dagar kvar..de är ju ingenting.Tror nog att dessa 8 dagar kommer gå jättefort. Sen får tiden gå låååångsamt! Tim&A är hos Tandläkaren,A tyckte de var bättre om han åkte med honom istället för att jag och alla syskon ska ge oss iväg.Tack Min Fina!! Idag ska vi baka till Tim`s klassfika imorgon,undrar vad man ska baka? Och sen blir det utelek,lunch och lite sånt! Imorgon ska alla dagmammor gå till Burger King med barnen och äta,de är en tradition de har.Barnen tycker de är jätteroligt! Jag måste boka tvättstuga och sen imorgon ska jag storstäda. Barnen skulle egentligen åkt till sin pappa igen i helgen men vi håller dom hemma istället.Vi vill inte riskera ngr sjukdomar. Nu ska jag byta blöja och lägga fram kläder till barnen....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: