2010-03-15
 09:18:31

SjukStuga....

Tack Min fina underbara älskade A för allt:) Lördagen bestod av promenad i fina solen&illamående...vi höll oss på vår kant med tanke på smittorisken... Tur var väl de för på kvällen vart även jag sjuk...Så jag och gustavsberg hade konferans under x antal timmar...De var mindre trevligt..Tim kom lindrigt undan som tur var,han fick bara besöka en gång! Resten av familjen har *peppar peppar* klarat sig.Fast då har förkylningen slagit till också.Tre av fyra barn är dunderförkylda...förstår inte hur allt får plats i en sådan mini-näsa? A var helt underbar...Nattis nöjde sig med sin pappa under större delen av söndagen förutom vid matdags eller ska vi säga snuttedags. Jag sov större delen...måste säga att blåbärssoppa har aldrig smakat så gott i hela mitt liv... Idag mår jag mycket bättre dock känns de som att man har blivit överkörd av ett ångvält. Vi håller oss inne idag också,detta vill jag inte dela med mig till någon;) Nu är de bara 16 dagar kvar till avresa:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: