2010-03-04
 19:14:47

Sälja Allt?

Barnen är hos sin pappa,de stora i allefall.Jag saknar dom redan känns tomt utan dom här hemma:( De små var på mindre bra humör så vi skippade Junibacken,kanske tar de imorgon istället?Mindes även att de var sportlov och de är ju väldigt tråkigt om de är packat med folk,då blir de bara jobbigt... A är på galej med jobbet,äter middag och ser på nån show som jag har hört gott om..Jag vill också men jag har min egen show härhemma! Jag planerar vårt nya hem,de är min underhållning,en väldigt trevlig sådan!! Undrar om man kan sälja de mesta man har o köpa en massa nytt? Jag vet precis vad jag vill ha& och hur de ska se ut! Nu gäller de bara att över tala A,men de är nog inte så svårt:) Känns underbart att flytta härifrån,helt nyrenoverat och precis som jag vill ha det!! Ska bli trevligt att inreda där... Nu ska jag ringa&säga god natt till mina hjärtan och sen mysa med mina små älsklingar<3 Jag älskar er mina underbara Barn....Ni är de finaste jag har gjort<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: