2010-03-17
 08:31:29

ResFeber???

Om man drömmer om packlistor,pass etc...är de resfeber då? Jag drömmer om glömda ting,tappade pass och diverse olika saker som MÅSTE vara med men som har glömts! De är inte lite som ska med när man har fyra barn:) Jag får renskriva listan så får jag bocka av allteftersom jag packar de i rätt resväskor... Tim är i skolan och de små ska alldeles strax gå till Dagmamman... Jag ska roa mig med tvättstugan...de är en evighetsgöra....Åhhhhh fy för att ha två tonårstjejer sen...*hua* va tvätt de ska bli då!!! M`s bror hade gjort ett himla fyndigt köp,en självgående dammsugare.Man ställer bara in den så dammsuger den själv.Vore inte de värsta saken att ha hemma?? Den skulle nog dela plats med diskmaskinens status i den här familjen:) Tänk vad tiden går fort!? Efter sommaren har jag två skolbarn,tiden rusar förbi...Julia håller även på att tappa sin första tand... Vart tar tiden vägen? Jag saknar dig....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: