2010-03-12
 09:28:21

Lill-Prinsen Är Sjuk :(

Mitt lilla hjärta har åkt på magsjukan...en mild sådan verkar de som eftersom att han bara har kräkts ett par gånger. Nu dricker han lite blåbärssoppa& äter en halv knäckesmörgås.Han är ju hungrig stackars lilla hjärtat!! Men han är såå duktig våran älskling,han kräks på toaletten!Han springer för livet till toan för att kräkas där,de är imponerande! Jag tycker magsjuka är hemskt,jag blir alldeles kallsvettig när de börjar ryktas om att sånt går,men de värsta är ändå att ta hand om de,nerspydda sängar etc... Så när barnen blir tillräckligt gamla så de kan klara sig till toan eller hinken då känns de en aning lättare... Vi sitter i allefall i karantän nu.Tim fick vara hemma från skolan,tycker de är onödigt att smitta ner andra och så går de bara runt&runt sen... Igår var vi på promenad jag&sessan...Kvartsamtal i skolan. Bara en massa positivt,allt går bara bättre&bättre i skolan och jag blir så stolt Storstädade gjordejag också... Ojoj nu ropar Prinsen...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: