2010-03-12
 13:29:04

Jag vill ha...

Åhh jag vill ut i solen... Men prinsen orkar inte det,en liten promenad i skogen där man inte behöver riskera att möta så mycket folk.Men men vi får väl stanna inne idag och så får A följa med på en promenad imorgon så får vi ta varsin vagn i sånt fall! Jag vill ha en symaskin...har en massa idèer om saker jag vill sy... Jag vill få tag i ett lapptäcke i rosa nyanser(såklart) till Nattis säng&Julia`s... Finns ju så himla mycket fint till den nya lägenheten. Har kommit överens med A om en "budget" för nya saker :) Haha...sen kan jag plussa på lite från "mina" pengar! Men de får ske efter resan! Åhh vad glad jag blir av allt som vi har att se fram emot,man behöver positiv energi i sitt liv då blir allt så myckt lättare och sen ska vi inte tala om solen.Den ger en massa energi! Nu är de bara 19 dagar kvar tills vi reser,18 om man inte räknar med avresedagen:) Kan vi trycka på spolknappen nu? Allt är ju klart *harkel*,jag har ju faktiskt redan packat ;) Men de handlar nog mest om mitt kontrollbehov,vill inte glömma något! Nä om jag skulle ta och göra lite nytta eller nåt... Plocka ur diskmaskinen eller nåt,lagade fisk till lunch,milt för små känsliga magar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: