2010-03-16
 08:31:44

Hjärtat Svämmar Över...

Åh jag tror hjärtat brister av kärlek till min underbara finaste<3 Att få vara er mamma är den finaste gåvan jag har kunnat få!Jag älskar er bortom alla gränser mina älskade. För övrigt stör jag mig på denna design på min blogg...måste ordna en ny snarast!! Idag ska jag och de tre minsta handla badkläder:)Jag skulle behöva hitta nya skor men de tar jag en dag när bara sessan är hemma.De räcker nog med en affär för deras del.Ska nog handla lite pyssel också.Lite nya pennor&sånt då jag har konstnärer här hemma:D Lätta mitt hjärta behöver jag nog också,jag har världens underbaraste dagmamma,men de som inte funkar är vikariesystemet.Om vår ordinarie blir sjuk så har vi en vikarie,dock endast om hon ej har för många barn?! Som denna vecka är våran dagmamma sjuk eller vård av barn.Då ska vi ha vikarie.Men då blir veckan omflyttad till ONs,tors,fre. Dock ska barnen till deras pappa å fredag,så då blir de ändå ingen hel dag.De är lite "hattigt" de här tycker jag. Man vågar inte riktigt planera saker&ting....men men sånt är livet.De gör mig inget att dom är hemma,men de vill ju gärna gå till deras dagmamma& träffa sina kompisar. Igår var vi på promenad i solen,på säkert avstånd ifrån andra,men nu har de ju gått mer än 48 timmar så nu kan vi vistas bland folk igen;) Jonathan&Nattis är dock jätteförkylda,jonathan har också fått sin jobbiga hosta och vägrar ta medicinen.Man får tvinga i honom för utan den kan han inte sova för att han hostar sådant. Nu ska jag klä barnen och fixa lite hemma innan vi ska bege oss till centrum:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: