2010-03-04
 08:14:34

Hämtning Flemingsberg....

Idag åker de stora till sin Pappa,deras "Farmor" hämtar dom tidigare pga av olika naledningar,hon är ändå i sthlm så då kunde hon ta med dom men jag får lämna dom i Flemingsberg! Funderade på om jag&de små ska åka till Junibacken efter?! Kan vara trevligt..A ska på nån grej ikväll med en massa kunder så de blir jag&barnen bara:) Igår fixade vi bara hemma,hämtade barn,lekte ute och så bakade vi småkakor,sen gick tim&julia ut med kompisar.... Och så "pratade" jag&*** ut..skönt!Jag är inte sån som människa som vill vara osams med folk speciellt inte pga missförstånd och så....då kan man hellre reda ut de..Och med tanke på vissa saker,vill jag ha vissa saker utredda för man vet aldrig vad som händer.Dessutom känns de konstigt när en människa som har stått en så nära helt plötsligt inte finns i ens liv,man hälsar inte ens på varandra när man möts!Nä sånt blev de ändring på. Nu ska Familjen duscha och packa PappaVäskan! Just det....27 Dagar till THailand:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: