2010-03-28
 15:16:26

Fre,Lör,Sön....

Sitter fortfarande i mjukiskläder trots klockan:) Borde gentligen göra mig iordning men jag tycker de är såå skönt att bara vara;) Tim&Julia är på kalas hos kusinerna,barnkalas senare är de middag hemma hos svägerskan.Men vi velar lite om vi ska dit eller ej.Nattis har feber och har haft sen igår.Typiskt nu innan resan,jonathan är lite hängig.Bådaa sover så de är såå tyst härhemma:) I fredags var barnen i skola&dagmamma...Sen lekte vi ute och åt tacos till middag.Jag och Nattis storstädade när vi var solo:) I lördags var de lite vårstädning av balkong och utelek...Kollade att allt fanns inför resan och så.Åt god middag och bara myste.Idag har vi bara varit hemma fram tills kalaset började.A körde dit dom och sen så hämtar svärmor.Måste bestämma mig om vi åker dit för middag eller ej.Beror på hur Nattis mår när hon vaknar!! Jag kanske skulle börja göra mig iordning? Nu är de bara 3 dagar kvar till Paradiset!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: