2010-03-24
 15:01:31

Förberedelser,7 Dagar Kvar...:)

Idag är det underbart väder ute:) Imorse var vi på klassfika i Tim`s klass till kl 8.15... Fikade och tittade på barnens arbete och så...Sen sjöng de så fint!!Vad stora de har blivit! J&J var jätteduktiga när man skulle sitta tyst och lyssna,klappade händerna åt barnen.Jag var med i fikagruppen och hade bakat vaniljsockerkaka&kokat kaffe! Sen gick jag&lämnade barnen till dagmamman.De skulle äta lunch på Burger King idag. Jag och Nattis promenerade ner till centrum och fixade återigen saker inför resan.Jag har inga sommarkläder förutom linnen,så jag köpte en kjol&ett par shorts och en bikini nederdel.Resten får handlas i thailand.A behövde badshorts också så de handlades med! Kommer säkert komma på mer saker men ngr dagar till har vi ju på oss.. Sen promenerade vi hem och åt lunch,bytte blöja och busade på golvet.Nattis är farlig,hon reser sig upp överallt och är inte riktigt mogen för det.Hon har liksom inte koll på armar&ben och ramlar lätt så man måste hålla koll hela tiden på busungen!Men så söt är hon när hon står där minisen:) Sen hann vi inte så mycket mer för barnen skulle hämtas och Tim skulle komma från skolan.... Hämtade j&j på vägen och jonathan hade toakris så vi fick skynda oss hem,sen ville han inte gå ut igen...Han leker med sina tusen bilar och garaget! Nu ska jag göra lite nytta!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: