2010-03-05
 16:40:29

Äkta Kärlek...

Vi tog sovmorgon&mysfrukost imorse! Sedan gjorde vi oss iordning,och gick ut på promenad! Matade ankorna som va lika hungriga som alltid:) Och förbi centrum,hittade armpuffar till resan och tydligen vart de en ambulans oxå?;) Tre bodysar till nattis...hittade en massa fint till mig,men med prins bus&sessan med är shopping inget alternativ....Jonathan ville leka i "den där grejen" och de fick han,dock var de en högst irriterande unge där som hoppade,trampade m.m på alla...tillslut vart jag så irriterad att jag sa till,tror ni ungen lyssnar?Inte då... Men men hon gick till slut:) Och ngt helt annat...Idag bär jag brustet hjärta&trasig själ... Något som verkligen värmde var kommentaren jag fick på tåget igår!En tjej gick förbi precis innan hon skulle gå av och sa "Va fantastisk du verkar vara med dina barn!!" Åhh vad glad jag blev... Ojoj nu har Prinsen somnat till Nalle Puh..han måste väckas..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: