2010-03-19
 09:52:55

12 Dagar Kvar :)

Jag stör mig en aning på denna blogg,gör en massa mellanslag men ändå blir texten en enda klump...Hur gör man för att ändra det? Idag ska barnen lämnas hos pappa,ska möta hans Sambo inne i stan och lämna dem där! Skulle mer än gärna ta en vända i stan men jag tror inte prinsen är så intresserad av den idèn tyvärr.Man borde ha en syskonvagn! Ett måste är ett besök på apoteket för att hämta ut Tim`s tillägg i medicinen,fast jag startar upp den på måndag.Är inte så bra om starten med den börjar hos hans pappa,känns tryggare härhemma. Ska plocka i&ur diskmaskinen och sedan packa pappaväskan...Kl 1 ska jag hämta de mindre för att sedan ta mig till skolan och hämta Tim... Han blir alltid lite orolig dessa fredagar,lite trotsig eller tjurig.Han sätter sig lätt på tvären.Men jag vet ju att de är pga av bytet.De barnen som har denna diagnos har ju svårt för sånt och de märks så tydligt. Han hade i allefall en bra morgon idag och åkte med A till skolan:) Åh påminnelse till mig: Present till A`s kalas som Julia ska på och en ny prinsessklänning då hon har vuxit ur de andra. Deras kusiner fyller år snart också,måste handla present till dem oxå. Och handla de allra sista inför resan. Om jag skulle dra ett varv härhemma och sen göra oss iordning.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: