2010-03-18
 09:44:38

"-Pappa Du är Gubbe!"

Barnen håller på att sortera åldrarna på alla i familjen:) Så vid frukostbordet blir alla förhörda om dennea ålder... Mamma,storebror,lillasyster,bebis,lillebror- Och så pappa:D Jonathan frågar hur gammal A är... -Jag är 35 svarar A snart 36.. Jonathan svarar- Pappa Du är Gubbe... Behöver jag tala om att jag satte kaffet i fel strupe?Jag trodde jag skulle kissa på mig av skratt:D A vart mindre road,han hotade jonathan med att bli arvslös...haha... Så trevligt hade vi denna morgon!! Förövrigt skulle jag behöva städa,orkar iiiinte riktigt det.Hur gör alla andra med flera barn?Jag tycker jag städar jämt och får de vara fint då?Nä en kort stund tills typ middag sen skulle man behöva dammsuga igen... De ska bli så förbannat skönt att slippa städa i över 2 veckor...slippa alla måsten ,bara vara med barnen&A....att de kan få ens fulla uppmärksamhet inte dela den med en massa vardagssysslor!! Nu är de 13 Dagar Kvar:) De "stora" barnen åker till deras pappa imorgon,jag ska förbi apoteket och hämta Tims nya medicin som äntligen har blivit utskriven (hoppas jag kan jag kanske tillägga,hon är liite förvirrad våran doktor) Sen blir de väl mys med de mindre.Funderar på att käka ut eller nåt.Är väldigt sugen på Thaimat ;) På lördags ska vi hitta på ngt med barnen,sen närmare kvällen ska jag till M och äta middag och pyssla med lite bröllopsdetaljer. Sen blir de att hämta barnen tidigt på Söndag för Julia ska på Prinsess Kalas... Och så var de dags för en ny vecka..och ännu närmare resan!! Om jag skulle dansa Vals med snabeldraken?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: