2010-12-13
 17:42:35

Underbara Måndagsmorgon:)

Kunde denna morgon startat bättre?Är så glad för detta:)
Har laddat upp med en massa energi under helgen!!

Har hämtat barn,lekt i parken,handlat lite,pysslat inne m.m...

Skulle kunna sälja huvudet&nacken på blocket,det är sinnesjukt hur ooont jag har :(
Måste boka den där massagetiden & mjuka upp...

Vi har ätit middag,enkelt!Läst läxa m.m....

Herr J är ledig denna vecka,så denna vecka får jag inte mycket gjort..de sista julklapparna får handlas i helgen,eller inte förresten för då är A på resa i arbetet...
Nästa vecka då? Innan tisdag för då går alla barn på Jullov ;)Nämen sedär tog tiden slut typ...
Nätshoppa då?Så kanske det får bli eller så får vi kalla in barnvakt & åka på kvällen när A kommer hem,det låter som ett bättre alternativ!!

När Lill-fia somnar ska jag ställa mig i en kokhet dusch & se om värken släpper...

I helgen blir det i allefall till att göra julgodis & så...Vi ska göra pepparkakshuset oxå & få tag i en snygg plastgran,finns det sådana?Jäkla A som ite tål granen...Han vill inte klia sig som en loppbitemn gatuhund i år igen tydligen,) Erbjöd honom sovplats på balkongen,men då var jag visst dum ;)kanske lite då....Men det är så mysigt med riktig gran!!

Nu kallar barnen på mig,är det sovdags snart?Mina öron behöver örongodis eller rättare sagt huvudet behöver det..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: